Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

Några julkort

Idag har det skapats några julkort......snart är det ju dax att posta dem 😉
En liten tomte (magnolia) i snöväder.
En ängel (magnolia) som önskar God Jul
Behövs inte så mycket dekorationer när man har fint papper......
Glöggflaskan är från Skogstokiga
En fin julsång..... Jag tänker att less is more med dessa julkort...... Kram Petra/Trollet
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Pysseltokiga Marie
skriven :

Hej Petra!
Snygga enkla julkort:)) Jag tycker det är svårt att göra enkla kort;)) men du har lyckats:)) Det sista med julsången och ljusen gillade jag lite extra;))

Må så gott
Kramizar Marie

2 ella
skriven :

Vad fina:)den med julsång är jättemysig
ha en fin kväll