Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

Flawless by Sonya

Jag bara älskar Forever Livings serie Flawless by Sonya! Den är hudvårdande med bl.a aloe vera och innehåller INGA metaller!!!! Kunder som använder den säger bl.a att den känns så naturlig......inte stel och kladdig som många andra märken.... I går hade jag make-up visning och passade då på att sminka mamma. Här kommer en FÖRE bild
Jag använde BB-creme, både nude och cocoa, sedan mineralpuder, natural. Som avslutning finishing powder. Rouge, ögonskugga och mascara...... Sedan ett läppstift med mycket färg! Lade även på lipgloss över för mer effekt, Här är resultatet
Nyfiken på vårt smink? Jag visar gärna.......hör av dig! Kram Petra/Trollet
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: