Trollets pyssel

Här kommer jag visa en del av mina alster jag gör samt annat som händer i vårt liv!

Njut av hösten!

Nu har hösten äntligen kommit och jag har märkt att många verkligen HATAR hösten! Varför????? Jo det regnar, blåser, är mörkt, är kallt........men det är ju det som är tjusningen (om ni frågar mig)! Det är ju nu man kan sitta uppkrupen i soffhörnet med den där boken man inte har hunnit läsa, tänd några ljus, drick en mugg te, njut av regnets smatter på fönstret...... Själv ser jag till att komma ut och ANDAS in hösten! Förmånen med att ha hund är ju att man kommer ut i alla väder 😊, så på med stövlarna och lufsa ut! Andas djupa höstandetag, det är så friskt ute nu...... Se alla vackra blad, man kan ju inte annat än förundras över alla färger........ Lyssna till prasslet i löven när du går.......... Och njut av alla goda svampmackor.........MUMS!!!!!!! Skriv gärna hur Du njuter av hösten!!!!!! Kram Petra/Trollet
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: